فاب دیزاین

ساخت وبلاگ

امروزه برای داشتن یک محیط داخلی زیبا و دلنشین در خانه ها باید از سبک های مختلف دکوراسیون استفاده نمود. سبک دکوراسیون مینیمال از آن دسته از دکوراسیون های محبوب است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

سبک های دکوراسیون باعث می‌شوند تا فضای داخلی خانه ها جلوه‌ای مشخص به خود بگیرند. در کل باید بگوییم که در هنگام خرید خانه و یا نقل مکان به خانه جدید باید اولین موضوعی که به آن پرداخته شود، سبک دکوراسیون است. چرا که بر اساس نوع دکوراسیونی که استفاده می‌نمایید وسایل و لوازم خانه را خریداری کنید. سبک های مختلف دکوراسیون شامل دکوراسیون کلاسیک، دکوراسیون مدرن، سبک دکوراسیون مینیمال و ... می‌شود. در این بین بحث ما بر روی سبک دکوراسیون مینیمال خواهد بود. در ادامه با این مدل دکوراسیون به طور اختصاصی‌تر آشنا خواهیم شد و مزایا و معایب و وسایل مناسب با این سبک را بهتر خواهیم شناخت.

سبک دکوراسیون مینیمال چیست؟

طراحی داخلی مینیمال، یک نوع سبک از طراحی داخلی است که در سادگی ،راحتی و آرامش حرف اول را می‌زند . این سبک به معنی حداقلی و استفاده بردن از حداقل‌ فضا و وسایل می‌باشد. به همین دلیل طراحی داخلی مینیمال به ساده گرایی نیز معروف است. همین سادگی این سبک سبب شده است که بین طراحان داخلی و عموم افراد محبوبیت بسیاری پیدا نماید. اصول سبک دکوراسیون مینیمال مبتنی بر محدودیت استفاده از وسایل برای دستیابی به بهترین فضا و زیبایی است. در حال حاضر شرکت ها و افراد بسیاری هستند که از این سبک دکوراسیون استفاده می‌نمایند.

ویژگی سبک دکوراسیون مینیمال

طراحی های مینیمال نیز مانند سایر سبک های دکوراسیون از ویژگی ها و مشخصات خاص خود برخوردار است. این تفاوت ها و ویژگی ها در هنگام پیاده سازی این سبک مشخص می‌شود که می‌توان تمایز و ویژگی های مختص این سبک را مشاهده نمود. مهم‌ترین ویژگی این سبک، سادگی و دوری از تجملات بسیار است. در سبک دکوراسیون مینیمال سعی می‌شود از وسایل و عناصر ضروری استفاده نمود. این سادگی می‌تواند به صورت ساده بودن فرم و طراحی، ساده بودن پوشش دیواره‌ها و جزئیات ساده و بدون نیاز به دکوراسیون خاصی است.

سبک دکوراسیون مینیمال

مبلمان سبک مینیمال

می‌توان گفت مهمترین وسیله در طراحی دکوراسیون داخلی مینیمال، مبلمان است. مبلمان ها و سایر وسایل در سبک مینیمال به صورت طراحی ساده و در رنگ های خنثی و روشن موجود هستند و از جزئیات زیادی برخوردار نیستند. در سبک دکوراسیون مینیمال تعداد مبل زیادی وجود ندارد و بیشتر از کاناپه های بزرگ چند نفره استفاده می‌شود.

رنگ در سبک دکوراسیون مینیمال

در همه نوع سبک دکوراسیونی رنگ ها بسیار مهم هستند. در این سبک دکوراسیون رنگ دیوارها به صورت سفید و روشن هستند. این نوع رنگ ها پایه اصلی رنگ در طراحی مینیمال هستند. ترکیب رنگی مورد استفاده در سبک مینیمال، رنگ های مشکی، طوسی، خاکستری و رنگ های چوب است که تضاد زیبایی ایجاد می‌نماید.

تاثیر نورپردازی

در سبک دکوراسیون مینیمال پنجره ها اندازه بزرگی دارند چرا که نورپردازی در این سبک بسیار مهم است و باید نور کافی وجود داشته باشد. نورپردازی داخلی و توکار نیز در این سبک زیاد استفاده می‌شود که جذابیت آن را افزایش می‌دهد.

جمع بندی

دکوراسیون بخش بسیار مهمی در طراحی داخلی خانه ها است. استفاده از سبک های مختلف دکوراسیون باعث می‌شود تا فضای داخلی خانه به بهترین شکل دیده شود. سبک دکوراسیون مینیمال که در این مقاله بحث شد از بهترین نوع طراحی های داخلی است که ویژگی های خاص خود را دارد. برای مشاهده انواع وسایل و لوازم مورد استفاده در سبک دکوراسیون مینیمال و خرید مبلمان مناسب با این سبک به فروشگاه اینترنتی فاب دیزاین مراجعه نمایید.

فاب دیزاین...
ما را در سایت فاب دیزاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : abaws fabdesign بازدید : 103 تاريخ : يکشنبه 8 آبان 1401 ساعت: 13:18

مبل کلاسیک از مبلمان شناخته شده برای هر فردی است که با ویژگی ها و کیفیت این محصول به خوبی آشنا است. راحتی و شیک بودن مبلمان کلاسیک دو دلیل اصلی محبوبیت آن در بین افراد با سلایق مختلف است. اما نکته‌ای که وجود دارد چیدمان مبل کلاسیک است. قرار دادن عناصر و وسایل مختلف در کنار هم برای دستیابی به چیدمان مناسب، نیازمند دقت و دانش این کار است.

چیدمان مبل کلاسیک از این نظر مهم می‌باشد که با قرارگیری درست مبلمان می‌توان علاوه بر اینکه فضای خانه را بزرگتر نشان داد، حس آرامش دلپذیری در خانه ایجاد نمود. مهم‌ترین نکته در چیدمان مبلمان، انتخاب دکوراسیون مناسب با فضای داخلی خانه خود است. اگر تصمیم دارید تا از سبک دکوراسیون خاصی استفاده نمایید و یا نحوه قرارگیری درست مبلمان مناسب را نمی‌دانید پیشنهاد می‌کنیم تا آخر این مقاله همراه ما باشید تا چیدمان مبل کلاسیک مناسب خود را پیدا کنید.

فضای مورد نیاز 

برای چینش مناسب انواع مبل و به طور کلی برای اجرای سبک دکوراسیون کلاسیک، این طرح ها در خانه های با متراژ بزرگ به کار گرفته می‌شوند. البته برای خانه‌های کوچک‌تر نیز می‌توان از مبلمان کلاسیک استفاده نمود. اما نکته مهم نوع مبل کلاسیک مورد استفاده است. برای خانه های با متراژ کمتر می‌توان از ست های کوچکتر مبلمان کلاسیک استفاده نمود. به کارگیری وسایل دکوری‌ و اکسسوری‌های مینیمال نیز می‌تواند جلوه‌ی زیبایی در چیدمان مبل کلاسیک ایجاد نماید. برای قرار دادن مبل فضای مناسبی را در نظر بگیرید که ناهمانگی با سایر اجزا نداشته باشد.

چیدمان مبلمان کلاسیک

پس از مرحله مشخص نمودن فضای مناسب برای قرار دادن مبل کلاسیک حالا نوبت به چیدمان و قرار دادن مبلمان کلاسیک می‌رسد.

اولین نکته در چیدمان مبلمان، توجه به فضای قرار گرفتن مبل است. مبل کلاسیک به دلیل اینکه در ساخت آن بیشتر از چوب استفاده شده است‌، وزن آن نسبت به سایر وسایل بیشتر است پس باید سایر لوازم در تناسب با آن قرار گیرند. به عنوان مثال اگر مبلمان خود را در آشپزخانه قرار می‌دهید باید به فضای قرار گیری آن توجه نمایید. اگر فضای زیادی در اختیار ندارید باید از نیم ست های مبلمان کلاسیک استفاده نمایید.

تناسب رنگی از دیگر نکات مهم در چیدمان مبل کلاسیک است. محلی که مبل در آنجا قرار می‌گیرد را بررسی نمایید تا با سایر وسایل که رنگ های مخالف و یا موافق دارند هماهنگ باشد. استفاده از رنگ های متضاد در این سبک زیاد معمول نیست. در عوض بکارگیری از وسایل در یک طیف رنگی مشخص می‌تواند ایده بسیار جذابی باشد.

اجزای چیدمان مبل کلاسیک

رنگ

معمولا برای این سبک مبلمان از رنگ های ملایم استفاده می‌شود و کمتر رنگ های تند مورد استفاده قرار می‌گیرد. رنگ هایی مثل سفید، کرم، نقره‌ای و طلایی از رنگ های معمول مورد استفاده در این سبک است.

کفپوش و سقف

 کفپوش ها و سقف حکم بیس و پایه کار را دارند. در این سبک از پارکت‌ و لمینت‌ چوبی یا در بعضی موارد از طرح چوب استفاده می‌کنند. در بعضی موارد می‌توان دیوار‌ها و یا بخش های خاصی از سقف را نیز با چوب‌های مصنوعی به کار برد.

پرده

یکی دیگر از اجزایی که در چیدمان مبل کلاسیک باید به آن توجه شود، پرده ها هستند. پرده‌های بلند برای پنجره‌ها با ارتفاع زیاد در این سبک استفاده می‌شود و از عناصر تاثیرگذار در طراحی این سبک هستند.

جمع بندی

مبلمان کلاسیک از نوع مبلمان محبوب در بین افراد است. مبل کلاسیک زیبایی و راحتی خاص خود را دارد مورد توجه همگان قرار گرفته است. در این مقاله نکات مهم در رابطه با چیدمان مبل کلاسیک گفته شد تا در صورت خرید مبل کلاسیک بتوانید دکوراسیونی مناسب با فضای خانه خود داشته باشید. برای خرید مبلمان متناسب با  چیدمان مبل کلاسیک به فروشگاه اینترنتی فاب دیزاین مراجعه نمایید تا محصولات با کیفیت و قیمت مناسب را مشاهده نمایید.

 

فاب دیزاین...
ما را در سایت فاب دیزاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : abaws fabdesign بازدید : 126 تاريخ : يکشنبه 17 مهر 1401 ساعت: 14:00

مطمئنا شما نیز تا به امروز نام دکوراسیون مدرن به گوشتان خورده است و یا از این سبک از دکوراسیون در خانه خود استفاده نموده‌اید. اگر برای شما هم این سوال پیش آمده که سبک های مختلف دکوراسیون چیست؟ و ویژگی های یک سبک دکوراسیون خوب کدام است؟ پیشنهاد می‌نماییم تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

امروزه در هر خانه و محیط کاری،‌ سبک های متفاوتی از دکوراسیون خانه و محل کار را مشاهده می‌نمایید. اهمیت دکوراسیون مناسب در حال حاضر بسیار افزایش یافته است. چرا که در صورت داشتن دکوراسیون مناسب با فضای خود، زیبایی محیط داخلی خانه ها چند برابر می‌گردد. یکی از انواع سبک دکوراسیون، دکوراسیون مدرن است که توانسته طرفداران زیادی را به خود جلب نماید. دلیل این محبوب بودن ظاهری ساده اما شیک است که  انتخاب یک مدل دکوراسیون مناسب می‌تواند در فضای خانه ایجاد می‌نماید. این سبک می‌تواند ظاهر فضای داخلی خانه را بهبود بخشد و حس لذت بخشی را ایجاد نماید.

ویژگی دکوراسیون مدرن

از مهم‌ترین ویژگی های سبک دکوراسیون مدرن، ساده اما در حین حال شیک بودن آن است. در این نوع سبک نیاز به استفاده از وسایل گرانقیمت و بسیار بزرگ نمی‌باشد و تنها با رعایت چند نکات می‌توان به آن دست یافت.

نورپردازی مناسب از دیگر ویژگی های مهم سبک دکوراسیون مدرن است که مورد علاقه بسیاری از افراد قرار گرفته است. در این سبک از پنجره های بزرگتری استفاده می‌گردد تا نور به اندازه کافی به داخل خانه بیاید.

در سبک مدرن، وسایل خانه به ویژه مبلمان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و می‌توان گفت که زیبایی این سبک وابستگی زیادی به مبلمان مدرن استفاده شده دارد.

دکوراسیون مدرن

مبلمان مدرن

همانطور که گفتیم مبلمان از اهمیت بسیاری در دکوراسیون مدرن برخوردار هستند، پس باید در انتخاب مبل مدرن دقت بسیاری خرج نمود. در سبک مدرن فضاهای شلوغ وجود ندارد و با کمترین تعداد مبل می‌توان فضای دلنشین و راحتی ایجاد نمود. این موضوع باعث می‌شود تا انتخاب های زیاد دچار سردرگمیتان نشود و بتوانید بهترین انتخاب برای خرید مبلمان مدرن را داشته باشید. مبلمان ال شکل ،‌ مبل مدرن و کاناپه ها از مدل های معروف در این سبک هستند. اگر به این نوع مبلمان نیز توجه کنید، مشاهده می‌نمایید که ظاهر بسیار ساده و بودن پیچیدگی دارند که از ویژگی های دکوراسیون مدرن می‌باشد.

تاثیر رنگ در دکوراسیون مدرن

بی شک نمی‌توان  از تاثیر بسزایی که رنگ ها در سبک های مختلف دکوراسیون می‌گذارند، به سادگی عبور کرد. در دکوراسیون مدرن با توجه به سادگی آن از رنگ های خنثی و ملایم استفاده نمود. وسایل و لوازم معمولا در این سبک از دکوراسیون به صورت تک رنگ هستند. رنگ سفید از رنگ های پر استفاده در خانه های با این سبک دکوراسیون است. البته رنگ های تیره نیز در آن استفاده می‌شود که زیبایی خاص خود را دارند. از رنگ های تیره در فضاهای روشن از خانه استفاده می‌شود.

نور پردازی مناسب

همانطور که در ابتدا نیز گفتیم، نورپردازی مناسب از ویژگی های مهم در دکوراسیون مدرن است. در این سبک دکوراسیون نورهای غیر مستقیم و مخفی به کار گرفته می‌شود. در قسمت های مختلف خانه از نورهای سفید غیرمستقیم و ملایم استفاده شده است که زیبایی خاصی را ایجاد می‌نماید. لوسترها در این سبک زیاد مورد استفاده قرار نمی‌گیرند و به طور معمول وسایل با نورپردازی مخفی به کار گرفته می‌شود.

جمع بندی

در این مقاله سعی شد تا دکوراسیون مدرن برای شما شرح داده شود تا با ویژگی ها و اجزای مختلف این نوع سبک دکوراسیون آشنا شوید. همچنین بخش های مهم و تاثیرگذار در این سبک را برای شما مشخص نمودیم تا بتوانید تصمیم‌گیری بهتری داشته باشید. برای مشاهده انواع لوازم مورد استفاده در دکوراسیون مدرن و خرید مبلمان مدرن به فروشگاه اینترنتی فاب دیزاین مراجعه نمایید.

 

فاب دیزاین...
ما را در سایت فاب دیزاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : abaws fabdesign بازدید : 113 تاريخ : شنبه 9 مهر 1401 ساعت: 13:38

در خرید مبل کلاسیک احتمالا یکی از سوالاتی که برای همه افراد پیش میاید این است که کدام رنگ مبل کلاسیک مناسب است؟ چه رنگی از مبلمان را باید خریداری نماییم تا با سایر وسایل هماهنگ باشد؟ این ها سوالاتی است که ممکن است شما نیز با آن مواجه شوید. در ادامه این مقاله جواب این سوالات و اطلاعات مهمی را در رابطه با رنگ مبل کلاسیک برای شما شرح خواهیم داد.

در حال حاضر یکی از محبوبترین مبلمان منزل،‌ مبل کلاسیک است. این نوع مبلمان به دلیل راحتی و زیبایی منحصربفردی که دارد همواره مورد توجه افراد زیادی بوده است. اما مسئله مهم دیگر در رابطه با مبلمان، رنگ مبل می‌باشد. رنگ ها جذابیت مبلمان را به طور کلی تغییر می‌دهند و در دکوراسیون خانه نیز بسیار تاثیرگذار هستند. اما در صورت استفاده از رنگ های نامناسب و یا نا هماهنگ با دکوراسیون خانه، می‌تواند اثرات بدی در زیبایی خانه شما داشته باشد.

رنگ مبل کلاسیک - قهوه‌ای

از محبوب ترین رنگ ها در هر نوع مبلمان رنگ قهوه ای است. استفاده از این رنگ در مبلمان زیبایی آن را دو چندان می‌سازد. انواع طیف قهوه‌ای هرکدام گزینه مناسبی برای رنگ مبل کلاسیک است. اگر فرزند کوچکی دارید، مبلمان کلاسیک قهوه‌ای گزینه مناسبی برای شما خواهند بود. استفاده از مبلمان قهوه ای، گرما و  فضای خاصی را درون خانه ایجاد می‌نماید. بسته به سلیقه خود می‌توانید از هر رنگی استفاده نمایید، اما پیشنهاد می‌کنیم رنگ قهوه ای را نیز امتحان کنید.

رنگ مبل کلاسیک - طلایی و سفید

اگر به زیبایی خانه خود بسیار اهمیت می‌دهید و خانه ای با فضای شیک می‌خواهید، ترکیب رنگ طلایی و سفید انتخابی مناسب برای شما خواهد بود. در ساخت مبلمان رنگ طلایی در چوب و منبت‌کاری‌های مبلمان استفاده خواهد شد. ترکیب رنگ سفید و طلایی به عنوان رنگ مبل کلاسیک ، فضای خانه را بزرگتر و دلنشین تر نشان خواهد داد. همچنین ترکیب رنگ سفید و طلایی حالت سلطنتی به مبل می‌دهد که زیبایی آن را بیشتر می‌نماید.

رنگ مبل کلاسیک

مبل کلاسیک رنگ طوسی

یکی از شیک ترین رنگ‌هایی که به عنوان رنگ مبل کلاسیک مورد استفاده قرار می‌گیرد، رنگ طوسی است. این رنگ طرفداران بسیاری دارد و افراد با سلایق مختلف از این رنگ استفاده می‌نمایند. انواع طیف های رنگ طوسی مثل طوسی های گرم و طوسی های روشن و تیره موجود هستند که می‌توانید رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید. رنگ طوسی نسبت به رنگ مشکی دچار کثیفی نمی‌شود و ظاهر مبل را بد جلوه نمی‌دهد. از این رو اگر نگران زود کثیف شدن مبل هایتان هستنید، رنگ طوسی را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

ترکیب رنگ‌های گرم

رنگ‌هایی مثل رنگ قرمز، زرشکی و قهوه‌ای به عنوان رنگ گرم، باعث شیک بودن و جذاب کردن ظاهر مبل می‌شود و گرمای خاصی را در فضای خانه ایجاد می‌نماید. این نوع رنگ‌ها در رنگ مبل کلاسیک بسیار جذاب خواهند بود و توجهات را به خود جلب می‌نمایند. در این نوع رنگ‌ها از مبلمان کلاسیک، چوب‌ها به صورت قهوه‌ای می‌باشد که حس دلنشینی ایجاد می‌نماید. اگر به فکر خرید مبلمان هستید، حتما به این نوع رنگ مبل کلاسیک توجه نمایید.

رنگ آبی

آخرین رنگی که به عنوان رنگ مبل کلاسیک به شما پیشنهاد می‌کنیم، رنگ آبی است. اکثر افراد به دنبال رنگ سرمه ای هستند و این رنگ را مناسب مبلمان می‌دانند. اما رنگ آبی نیز می‌تواند زیبایی بسیاری به مبلمان بدهد. رنگ آبی با اکثر سبک های دکوراسیون هماهنگی دارد و زیبایی خاصی ایجاد می‌نماید.

جمع بندی

رنگ مبلمان یک عامل مهم در زیبایی آن است. به کار گیری رنگ های مختلف در ساخت مبلمان باعث شیک بودن مبل خواهد شد. در هنگام خرید مبل کلاسیک حتما توجه نمایید که رنگ آن متناسب با دکوراسیون شما باشد. برای مشاهده لیست قیمت انواع رنگ مبل کلاسیک و خرید مبلمان کلاسیک و مبل ال به فروشگاه اینترنتی فاب دیزاین مراجعه نمایید.

 

فاب دیزاین...
ما را در سایت فاب دیزاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : abaws fabdesign بازدید : 125 تاريخ : شنبه 12 شهريور 1401 ساعت: 13:53

 مناسب اگر شما هم به دکوراسیون خانه خود بسیار اهمیت می‌دهید و می‌خواهید که بهترین دکوراسیون خانه را داشته باشید پس به تمام قسمت های خانه اهمیت می‌دهید. یکی از مهمترین بخش های هر خانه فضای جلو تلویزیون است. همه ما بخش زیادی از وقت خود را به تماشای تلویزیون می‌پردازیم. پس مهم است تا از مبل جلو تلویزیون مناسب استفاده نماییم. این قسمت از خانه به دلیل این که فضای خالی زیادی را شامل می‌شود، سعی شده است تا با وسایل گوناگون این فضای خالی را پوشش دهد.

از انواع مبل جلو تلویزیون که در این مورد استفاده شده است، انواع مبلمان ال ، مبل راحتی ، مبل کلاسیک و مبلمان تخت خواب شو می‌باشد. برخی افراد عادت دارند که در هنگام تماشای تلویزیون چرت بزنند که استفاده از کاناپه برای آنها بهتر خواهد بود. در این مقاله سعی داریم تا بهترین مبلمان منزل که می‌شود به عنوان مبل جلو تلویزیون از آن ها استفاده نمود را شرح دهیم تا راهنمای مفیدی برای شما باشد.

مبل جلو تلویزیون - مبل سلطنتی

اولین دسته از مبل جلو تلویزیون ، مبل سلطنتی است. مبل سلطنتی مناسب افرادی است که دکوراسیونی شیک و مدرن می‌خواهند. با وجود زیبایی و شکوه این مبل، باید به انذازه فضای قرار گیری مبل نیز توجه نمایید. مبل سلطنتی نسبت به سایر مبلمان اندازه و ابعاد بزرگتری دارد. ظریف کاری‌هایی که بر روی این مبل کار شده است جذابیت آن را چند برابر کرده است.

مبل جلو تلویزیون

مبلمان راحتی

یکی از گزینه هایی که به عنوان مبل جلو تلویزیون مورد استفاده قرار می‌گیرد، مبل راحتی است. مبل راحتی همواره به راحتی و آرامشی که برایتان ایجاد می‌کند، شناخته شده است. این نوع مبلمان مناسب خانه های کوچک است که فضای نشیمن و پذیرایی کوچکی دارند. برای زیبایی و تاثیرگذاری بیشتر می‌توانید از مبلمان مدرن و راحتی استفاده نمایید. مزیتی که مبل راحتی دارد این است که به راحتی با دیگر وسایل خانه هماهنگ می‌شود و فضای دلنشینی ایجاد می‌نماید.

پاف

پاف ها یکی از گزینه هایی هستند که برای قرار گرفتن جلو تلویزیون بسیار مناسب هستند و طرفداران زیادی پیدا کرده است. این محصولات مثل مبل جلو تلویزیون تکیه گاه ندارند و باید همراه با پشتی استفاده شوند. پاف ها  اندازه‌ی کوچکی دارند و فضای زیادی اشغال نمی‌کنند. همچنین اگر تعداد مهمان ها زیاد باشد، می‌توانید از پاف ها استفاده نمایید. پاف ها طرح های متنوعی دارند و می‌توانید گزینه مد نظر خود را انتخاب نمایید.

مبل جلو تلویزیون - مبلمان ال

یک نوع از مبلمانی که همواره جزو گزینه های مبل جلو تلویزیون بوده است، مبل ال راحتی است. مبلمان ال به دلیل طراحی زیبایی که دارند در اکثر فضاها قرار می‌گیرند. این مبل حس راحتی و آرامش خلصی به شما می‌دهد و بسیار مناسب است. در هنگام چیدمان مبل ال جلوی تلویزیون باید فضایی در گوشه در نظر بگیرید که بتوان این مبل را به راحتی در آنجا قرار داد. تنوع مبل ال بسیار زیاد است و می‌توان با خیال راحت محصول مورد نیاز خود را تهیه نمود.

مبل تختخواب شو

یکی از محبوب‌ترین گزینه ها برای استفاده به عنوان مبل جلو تلویزیون ، مبلمان تخت‌خواب شو هستند. این مبلمان به دلیل خاصیت تخت‌خواب شویی که دارند می‌توانند برای بسیاری از افراد مناسب باشند. برخی از افراد هنگام تماشای تلویزیون می‌خواهند در حالت خوابیده باشند و بپاهای خود را دراز کنند. بهترین گزینه ای که می‌توان برای این افراد انتخاب نمود، همین مبلمان هستند.

جمع بندی

مبلمانی که قرار است جلوی تلویزیون قرار بگیرند باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند. چرا که افراد وقت زیادی را برای تماشای تلویزیون می‌گذارند و می‌خواهند که راحتی و آرامش زیادی را در این هنگام داشته باشند. مبلمان زیادی را می‌توان به عنوان مبلمان مناسب برای جلوی تلویزیون استفاده نمود. گزینه های گفته شده را با دقت بررسی نمایید تا انتخاب مناسبی داشته باشید. برای مشاهده انواع مبل راحتی ، مبل ال ، مبلمان سلطنتی و خرید آنها به عنوان مبل جلو تلویزیون به فروشگاه اینترنتی فاب دیزاین مراجعه نمایید.

فاب دیزاین...
ما را در سایت فاب دیزاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : abaws fabdesign بازدید : 143 تاريخ : يکشنبه 6 شهريور 1401 ساعت: 13:26


امروزه در هر خانه ای با هر سبک دکوراسیون نیاز به مبلمان راحتی احساس می‌شود. مبلمان علاوه بر تاثیرگذاری در چیدمان منزل، موجب راحتی بیشتر در هنگام نشستن و یا تماشای تلویزیون می‌شود. اما خرید همه نوع مبلی موجب زیباتر شدن دکوراسیون خانه نمی‌شود. اینجا موضوعی به نام چیدمان مبل چستر از اهمیت زیادی برخوردار می‌شود. اگر بهترین مبل چستر را نیز تهیه کنید ولی چینش مبل چستر به صورت اصولی و درست نباشد، می‌تواند ناهماهنگی بدی ایجاد نماید. منظور از چیدمان مبل چستر ، قرار دادن مبل و سایر وسایل در جای مناسب است. برای اینکه چینش مبلمان چستر مناسب و اصولی داشته باشید، باید بدانید که مبل را در کدام قسمت از فضای خانه و با کدام سبک دکوراسیون قرار دهید. در این مقاله سعی می‌کنیم تا اصول و مراحل یک چیدمان مبل چستر مناسب را برای شما شرح دهیم تا در ادامه بتوانید چینش مخصوص خود را برای مبلمان مختلف داشته باشید.

مبل چستر یک مبل بی‌نظیر

 یک نوع از مبل هایی که در حال حاضر بسیار محبوب و پر طرفدار است، مبل چستر می‌باشد. مبل چستر نوعی مبل با دکمه های بزرگ و عمیق و همان ارتفاع معمول مبلمان است. این سبک از مبلمان با طراحی منحصر به فرد خود زیبایی بسیاری به فضای خانه می‌بخشد. امروزه که اکثر افراد از مبلمان راحتی در پذیرایی خود استفاده می‌نمایند،‌ مبل چستر انتخاب بسیار مناسبی برای آنها خواهد بود. علاوه بر این موضوع، نوع چیدمان مبل چستر نیز بسیار با اهمیت است تا بتواند به خوبی خود را در فضای خانه نشان دهد.

انتخاب فضای قرار گیری در چینش مبل چستر

اولین و مهمترین قدم در چینش مبل چستر انتخاب فضای قرار گیری مبل است. شما باید در ابتدا فضای مناسب برای چیدمان مبل چستر را انتخاب نمایید تا بقیه موارد را بر طبق آن هماهنگ سازید. در انتخاب فضا به اندازه مبل توجه داشته باشید. مبلمان چستر در ظرفیت های دو کاناپه ۳ نفره و یک مبل تک نفره. یک کاناپه ۳ نفره و یک کاناپه ۲ نفره و همچنین دو مبل تک نفره موجود است. بهترین گزینه برای چینش مبلمان چستر قرار دادن یک کاناپه ۳ نفره در مرکز و بقیه اجزا در اطراف آن می‌باشد. البته بنا بر سلیقه خود می‌توانید این نوع چینش را تغییر دهید.

چیدمان مبل چستر

انتخاب رنگ مناسب برای چیدمان مبل چستر

بعد از اینکه فضای قرار گیری مبل را انتخاب نمودید باید با توجه به رنگ پس زمینه دکوراسیون خانه و سایر لوازم و وسایل، رنگ مناسب برای چینش مبل چستر خود را انتخاب کنید. رنگی که انتخاب می‌نمایید باید کاملا هماهنگ با رنگ دکوراسیون باشد. انتخاب رنگ های پررنگ برای دیوارهایی که به رنگ خاکستری طور است می‌تواند بسیار جذاب باشد. به هر حال در چیدمان مبل چستر به رنگ سایر لوازم نیز توجه داشته باشید.

رعایت تقارن در چیدمان

این موضوع شاید در چینش سایر مبلمان مهم نباشد اما در چینش مبل چستر رعایت آن می‌تواند دکوراسیون را به طور کلی دگرگون سازد. چیدمان مبل چستر بر اساس تقارن می‌تواند فضایی دلنشین و دوستانه ایجاد نماید که حس آرامش و راحتی به شما خواهد داد. رعایت تقارن در چیدمان مبل چستر در کنار تقارن سایر اوسایل مثل چراغ ها فضا را بسیار دلنشین‌تر خواهد ساخت.

جمع بندی

همانطور که در این مقاله خواندید،‌ چیدمان مبل چستر شاید از خرید آن نیز مهم‌تر باشد. چرا که در صورت چیدمان نامناسب با وجود خرید مبل گران قیمت نیز فضای خانه دچار ناهماهنگی می‌شود. در این مقاله با نحوه چیدمان مبل چستر آشنا شدید و نکات لازم در این باره برای شما شرح داده شد. رعایت این نکات چینش مبلمان چستر می‌تواند فضا را بسیار زیباتر سازد. اگر شما هم به دنبال خرید مبل چستر هستید به فروشگاه اینترنتی فاب دیزاین مراجعه و محصولات مختلف را با یکدیگر مقایسه نمایید تا انتخاب بهتر و مطمئن تری داشته باشید.

فاب دیزاین...
ما را در سایت فاب دیزاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : abaws fabdesign بازدید : 191 تاريخ : يکشنبه 26 تير 1401 ساعت: 12:29

امروزه می‌توان در هر خانه‌ای در کنار هر نوع مبلمان موجود در بازار، مبل ال را نیز مشاهده نمود. مبلمان ال از محبوب‌ترین و پرطرفدار‌ترین نوع مبلمان راحتی هستند. خرید مبل ال شکل با توجه به طراحی اصولی که دارد، فضای کمتری را اِشغال می‌نماید که از ویژگی های مبلمان ال شکل است. از آنجایی که مبل ال راحتی بسیار محبوب می‌باشد مدل های مختلفی از آن در بازار موجود است. علاوه بر مدل های متنوع و باکیفیت، متاسفانه مبلمان ال راحتی بی‌کیفیت نیز موجود هستند که باید در خرید مبل ال بسیار دقت نمود.

با انتخاب و خرید مبلمان ال شکل باکیفیت می‌توانید علاوه بر راحتی بیشتر برای مدت زمان طولانی‌تری نیز از آن استفاده نمایید. در عوض مبل بی‌کیفیت نه تنها موجب راحتی و آرامش شما در هنگام نشستن نمی‌شود، بلکه هزینه های تعمیر و تعویض نیز بر روی دست شما می‌گذارد. در ادامه مقاله قصد داریم تا مبل ال مناسب و با کیفیت مطلوب را بررسی نماییم.

مبل ال یا مبل سکشنال

در صنعت مبل امروزه نوعی از مبلمان خاص تولید می‌شوند که به صورت تکه تکه هستند. این نوع مبلمان در کارگاه‌های تولید به صورت یکپارچه و کامل ساخته نمی‌شوند بلکه هر بخش آن جداگانه ساخته می‌شود و در خانه ها بخش های آن به هم وصل می‌شود. این نوع مبلمان را مبل ال یا سکشنال می‌گوییم. خرید مبل ال شکل بسیار رونق گرفته است و اکثر افراد با سلایق گوناگون این نوع مبل را خریداری می‌نمایند.

خرید مبل ال راحتی

مبل فرانسوی

مبلمان ال فرانسوی مانند سایر مبل ال راحتی هستند با این تفاوت که ظاهری استیل یا کلاسیک دارند. خرید مبل ال فرانسوی متناسب با سبک دکوراسیون مدرن است. یکی از مدل‌های مبل ال فرانسوی که بسیار طراحی زیبایی دارد، مدل گرد آن است. این نوع مبل نیز مبل ال شکل به حساب می‌آید با این تفاوت ک کاملا شبیه به حرف L نیست و زاویه 90 درجه ندارد.

مبل ال گودالی

مبل گودالی یک نوع از مبلمان ال شکل است و به دلیل فضای خالی که در وسط مبل وجود دارد، به مبل گودالی می‌شناسند. با خرید مبل ال گودالی یک تخت‌خواب نیز خریداری نموده‌اید، چرا که این نوع مبل به صورت تخت‌خواب شو نیز می‌باشد. مبلمان ال گودالی تعداد کوسن های بیشتری دارد که برای راحتی مبل قرار داده شده‌اند.

مبل کاژو

مبل ال کاژو که با نام کاجو نیز شناخته می‌شود، یک نوع مبل ال راحتی محبوب و پر طرفدار در کشور است. خرید مبل ال راحتی کاژو جلوه و ظاهری خاص به فضا می دهد. مبل ال کاژو به صورت یک کاناپه سه نفره، یک کاناپه دو نفره، یک مبل تک، یک مبل ال کنج و یک پاف تولید می‌شود. مبل تک کاژو به صورت بدون دسته است و فقط یکی از کاناپه ها در یک طرف آن دسته وجود دارد.

ابعاد مبل ال

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که باید در خرید مبل ال راحتی به آن توجه نمایید ابعاد مبلمان است. با توجه به فضای قرار گیری مبل باید ابعاد مورد نیاز خود را انتخاب نمایید. طول، عرض و ارتفاع اتاق نشیمن را در نظر داشته باشید و مطابق با آن مبل ال با ابعاد مناسب را خریداری فرمایید. سایز و ابعاد خرید مبل ال به صورت 160*200 سانتی متر (مبل ال کوچک)، 180*250 سانتی متر‌ (مبل ال متوسط) و 240*320 سانتی متر (مبل ال بزرگ) است. این اندازه ها به صورت حدودی می‌باشد.

نتیجه گیری

در این مقاله سعی شد تا آشنایی کاملی با مبلمان ال شکل پیدا نمایید و از نکات مهم در خرید مبل ال راحتی آگاه شوید. اگر به دکوراسیون خانه خود بسیار اهمیت می‌دهید و راحتی مبلمان برای شما مهم است، مبلمان ال گزینه بسیار مناسبی خواهند بود. برای مشاهده قیمت مبل ال شکل و خرید مبل ال راحتی به وبسایت فروشگاه اینترنتی فاب دیزاین مراجعه نمایید تا با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت محصول خود را خریداری نمایید.

فاب دیزاین...
ما را در سایت فاب دیزاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : abaws fabdesign بازدید : 134 تاريخ : شنبه 11 تير 1401 ساعت: 11:56

در مقاله های قبلی در رابطه با تاثیر پارچه مناسب برای مبلمان توضیح داده شد. پارچه مناسب مبلمان باعث می‌شود تا مبل ظاهری زیباتر و شیک‌تر به خود بگیرد. یک نوع دیگر از پارچه‌ها، پارچه مبل کلاسیک است. مبلمان کلاسیک توانسته‌اند جایگاه ویژه‌ای بین افراد پیدا کنند و تبدیل به اولویت های اول خریداران گشته است. بنابراین باید در خرید روکش مناسب برای مبل کلاسیک نیز دقت و توجه ویژه‌ای نمود. انتخاب پارچه شیک و مناسب علاوه بر زیبایی مبل باعث راحتی بیشتر آن نیز می‌شود. در برخی موارد که مبلمان قدیمی و یا کهنه شده‌اند، بجای تعویض مبل با تعویض پارچه مبل می‌توان ظاهر آن را نوسازی نمود. روکش های زیادی در طرح ها و رنگ های مختلف در بازار موجود هستند که بنابر نوع مبلمان می‌توان پارچه مبل کلاسیک مناسب را انتخاب نمود. برای آگاهی از انواع پارچه مبلمان، پارچه مناسب و نکات خرید آن ادامه مقاله را دنبال نمایید.

پارچه مبل کلاسیک ـ پارچه چرم

روکش چرم یک پارچه پرکاربرد به عنوان پارچه مبل کلاسیک است. روکش چرم مبلمان کلاسیک علاوه بر راحتی بیشتر سبب زیبایی و لوکس بودن آن نیز می‌شود. اگر مبلمان کلاسیک را در اتاق های نشیمن قرار می‌دهید، استفاده از روکش چرم ظاهر آن را بسیار شیک‌تر می‌سازد.

ماندگاری و دوام روکش چرم نیز بسیار عالی است و در صورت استفاده درست می‌تواند تا سال ها زیبایی و کیفیت خود را حفظ نماید. تمیز کردن این روکش نیز بسیار راحت است و با استفاده از یک پارچه نیز می‌توان آن را تمیز نمود.

پارچه مبل کلاسیک

پارچه مبل کلاسیک ـ پارچه کتان

اگر به دنبال پارچه مبل کلاسیک هستید که مقاومت و دوام مناسبی داشته باشد، پارچه کتان گزینه‌ی بسیار خوبی خواهد بود. روکش های کتان تغییر رنگ نمی‌دهند و ظاهر مبل را برای همیشه زیبا و شیک نگه می‌دارند. به دلیل مقاومت بالای روکش کتان، در برابر ساییدگی نیز مقاوم خواهد بود. تنها اشکالی که می‌توان به این پارچه گرفت، زود لک شدن و چروک شدن آن می‌باشد.

پارچه مخمل

از زیباترین پارچه مبل کلاسیک که ظاهر مبل را بسیار شیک‌تر می‌سازد، روکش مخمل است. مخمل از نوع پارچه های عایق نیز می‌باشد که عایق بندی بسیار خوبی دارد. پارچه مخمل بسیار لوکس است و دکوراسیون داخلی خانه‌ را دگرگون می‌سازد.

از دلایل محبوب بودن و پرطرفدار بودن این پارچه، تولید آن در رنگ های مختلف است. در بین انواع پارچه مخمل، نوع جاسمین و پورشه از معروف‌ترین های آن هستند. پارچه مبل کلاسیک مخمل نوعی پارچه حساس است و در نگهداری از آن باید بسیار دقت نمود.

پارچه ابریشم

پارچه ابریشم مورد علاقه بسیاری از افراد برای پارچه مبل کلاسیک می‌باشد. این روکش به دلیل ویژگی هایی که دارد برای مبلمان کلاسیک نیز انتخاب مناسبی خواهد بود. پارچه ابریشم به دلیل درخشانی و ظریف بودن ظاهر و جلوه بسیار خوبی به مبل شما خواهد داد. مبلمان کلاسیکی که برای محیط‌های رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرند، روکش ابریشم برای آنها بسیار مناسب است.

پارچه طرحدار

پارچه های طرحدار و یا به اصطلاح روکش های گلدار گزینه عالی برای افرادی است که سبک های شلوغ و با طرح بسیار را دوست دارند. اگر از فضای بزرگی برای قرارگیری مبل کلاسیک برخوردار هستید، روکش مبل کلاسیک گل‌دار مناسب شما خواهد بود. استفاده از این نوع روکش برای مبلمان باعث بهتر دیده شدن مبل و تاثیر مثبت در دکوراسیون داخلی خانه می‌شود.

جمع بندی

در این مقاله سعی شد تا انواع پارچه مبل کلاسیک به همراه ویژگی های آن‌ها را شرح دهیم تا بتوانید انتخاب جذاب و مناسبی داشته باشید. در هنگام خرید روکش های مختلف دقت نمایید که روکش انتخاب شده هماهنگ با سبک دکوراسیون شما باشد. برای مشاهده قیمت مبل مدرن و استیل و همچنین خرید مبل کلاسیک به فروشگاه دکوراسیون داخلی فاب دیزاین مراجعه نمایید.

فاب دیزاین...
ما را در سایت فاب دیزاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : abaws fabdesign بازدید : 165 تاريخ : يکشنبه 5 تير 1401 ساعت: 11:07

در ساخت مبلمان و به طور کلی لوازم و وسایل چوبی مورد استفاده در خانه ها،‌ شرکت ها و ادارات مهم‌ترین مسئله در کیفیت این لوازم، نوع چوب بکار رفته است. استفاده از چوب در ساخت وسایل مختلف مثل مبلمان از گذشته تا به امروز ادامه داشته است و امروزه مبلمان مختلف با بکارگیری از انواع چوب طراحی و تولید می‌شوند. در این مقاله بررسی خواهیم نمود که از بین انواع چوب کدام نوع برای چوب مبل راحتی بهترین گزینه خواهد بود.

 کاربرد چوب ها در صنایع مبلمان نیز خودش را به خوبی نشان داده است. در ساخت انواع مبلمان راحتی،‌ مبلمان کلاسیک و مبلمان سلطنتی از چوب‌های مختلف استفاده می‌گردد. سوالاتی که در رابطه با این موضوع پیش می‌آید این است که بهترین چوب مبل راحتی کدام است؟ آیا چوب باکیفیت موجب افزایش عمر مبلمان می‌شود؟ کدام جنس چوب برای مبل راحتی مناسب است؟ برای پاسخ به این سوالات با ادامه مقاله همراه ما باشید.

چوب مبل راحتی ـ چوب راش

اولین نوع از چوب مبل راحتی که بررسی خواهیم نمود، چوب راش است. راش با ظاهر خاکستری و رگه‌های افقی به عنوان چوبی سخت، محکم و خوش‌تراش شناخته می‌شود. مبلمانی که در ساخته آن از چوب راش استفاده شده باشد، وزن بیشتری نسبت به سایر مبلمان دارند. ویژگی هایی مثل بافت همگن، سختی و استحکام باعث شده است تا این نوع چوب تبدیل به گزینه‌ای مناسب برای انواع مبلمان و میز و صندلی تبدیل شود.

چوب مبل راحتیچوب روسی

اکثر مبلمانی که در کشور تولید و عرضه می‌شوند از چوب روسی ساخته شده‌اند. این نوع چوب به عنوان چوب مبل راحتی نیز شناخته شده است. چوب روسی، چوبی با سطح صاف و رنگ سفید است. مبلمان ساخته شده از چوب روسی یک مقدار سنگین تر از مبلمان دیگر هستند. چوب روسی انعطاف پذیری بالایی دارد و بسیار مناسب برای چوب مبل راحتی می‌باشد. استفاده از چوب روسی برای ساخت مبلمان به دو صورت است. یا مبل را به صورت کامل از چوب روسی می‌سازند و یا روکشی از آن را بر روی مبل استفاده می‌نمایند.

چوب گردو

اگر به دنبال چوب مبل راحتی می‌گردید که دوام و طول عمر مبل را افزایش دهد، چوب گردو بسیار مناسب خواهد بود. چوب گردو در کنار استحکام و مقاومت بالایی که دارد بسیار خوش تراش نیز می‌باشد. انواع مبلمان با طراحی های مختلف از این نوع چوب ساخته می‌شوند. اگر مبلمان با منبت کاری های زیبا را دیده باشید این نوع مبلمان از چوب گردو ساخته شده اند.

چوب مبل راحتی ـ چوب توسکا

یک مدل چوب مبل راحتی دیگر چوبی کرم‌ رنگ، سبک با رگه‌های صاف، چوب توسکا می‌باشد. مبلمانی که در ساخت آنها از چوب توسکا استفاده شده است، رنگ پذیری بهتری دارند. همچنین این چوب به عنوان چوب مبل راحتی بسیار شکل‌پذیر است و طراحی ها و منبت کاری های مختلف بر روی آن انجام می‌گردد. چوب توسکا در برابر رطوبت مقاوم بالایی نیز دارد. معایبی که این نوع چوب دارد این است که مقاومت و دوام خوبی ندارد و عمر آن کوتاه خواهد بود.

چوب افرا

چوب مبل راحتی افرا با سختی و استحکام خود شناخته می‌شود. این چوب از کیفیت و محبوبیت بسیاری در صنعت مبلمان برخوردار است. همانطور که گفتیم این چوب بسیار سخت می‌باشد و علاوه بر مبلمان در ساخت سایر وسایل چوبی مثل انواع وسایل دکور و انواع کمد نیز از آن استفاده می‌شود.

جمع بندی

در ساخت انواع مبلمان مهم‌ترین مسئله استفاده از چوب مناسب است. کیفیت و راحتی مبلمان بر اساس بکارگیری از چوب مناسب در ساخت آن تعیین می‌گردد. برای آنکه مبل راحتی مناسب را انتخاب و خریداری نمایید حتما به چوب مبل راحتی توجه کنید. برای مشاهده مشخصات و لیست قیمت انواع مبلمان کلاسیک و مدرن و همچنین خرید مبل راحتی به فروشگاه دکوراسیون داخلی فاب دیزاین مراجعه نمایید.

 

فاب دیزاین...
ما را در سایت فاب دیزاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : abaws fabdesign بازدید : 175 تاريخ : شنبه 21 خرداد 1401 ساعت: 10:39

امروزه که همه افراد بیشتر وقت خود را برای کار و فعالیت های روزمره خود می‌گذارند، نیاز به محیطی با آرامش برای استراحت دارند. این محیط برای اکثر افراد اتاق خواب ها هستند. اما برای داشتن اتاق خوابی با آرامش و راحتی نیاز به دکوراسیون مناسب با این محیط را داریم. مهم‌ترین فاکتور در دکوراسیون خانه، مبلمان اتاق خواب هستند. مبلمان علاوه بر اینکه در هر محیطی از خانه نقش مهمی را ایفا می‌نمایند، در اتاق خواب ها نیز عامل مهمی در آرامش و راحتی شما هستند. نکته مهم، انتخاب مبلمان اتاق‌ خواب مناسب است که بسیاری از افراد نمی‌دانند چه مبلی مناسب با دکوراسیون اتاق خواب آنها می‌باشد. هنگام خرید مبلمان مناسب برای اتاق خواب‌ها باید همه عوامل از جمله ابعاد اتاق، رنگ مبلمان و ... را در نظر بگیرید تا خریدی مطمئن و با خیال آسوده داشته باشید. برای آگاهی از مبل مناسب برای اتاق و نکات مهم در هنکام خرید مبلمان با ادامه مقاله همراه ما باشید.

انواع مبلمان اتاق خواب

به طور کلی اجزای مبلمان اتاق خواب شامل قسمت های مختلفی می‌شود و افراد باید بر اساس نیاز و با توجه به ابعاد اتاق خواب خود، مبلمان مناسب را خریداری کنند. حتما تمامی نکاتی که گفته می‌شود را در نظر بگیرید تا خریدی مطمئن و با خیال آسوده داشته باشید. در بین اجزای مبلمان اتاق خواب برخی از وسایل به عنوان جزئی از سرویس خواب به حساب می‌آیند و همراه با آن نیز به فروش می‌رسند.

اندازه اتاق خواب

مهم‌ترین نکته قبل از خرید مبلمان اتاق خواب توجه به اندازه اتاق است که باید در هنگام خرید مبلمان در نظر داشته باشید. انتخاب مبلمان با اندازه و ابعاد بزرگتر برای اتاق های کوچک منجر می‌شود تا فضای زیادی را از اتاق بگیرد. انتخاب مبلمان های خیلی کوچک نیز برای اتاق بزرگ، ظاهر و جلوه اتاق را ناقص نشان می‌دهد. پس اگر می‌خواهید مبلمان اتاق خواب با ظاهری شیک و زیبا دیده شوند، حتما بر اساس اندازه مکانی که در اختیار دارید اقدام به خرید نمایید.

مبلمان مناسب خود را انتخاب نمایید

در هنگام خرید مبلمان اتاق خواب افراد به دو دسته تقسیم بندی می‌شوند. یک گروه از افراد کسانی هستند که می‌خواهند مبلمان قدیمی خود را تعویض و یا تعمیر نمایند و از همان مبلمان استفاده نمایند. گروه دیگری از افراد کسانی هستند که مبلمان جدید و نو را خریداری می‌نمایند و دکوراسیون اتاق خواب را تغییر می‌دهند. هر کدام از این گروه افراد که هستید، قبل از اقدام به خرید، ابتدا به این فکر کنید که مبلمان را برای چه اندازه و در چه طرح و رنگی می‌خواهید. چرا که بعد از مدتی ممکن است از آن خسته شوید و دوباره باید هزینه های زیادی را متحمل شوید.

توجه به بودجه خرید مبلمان

برای خرید مبلمان اتاق خواب باید بودجه خود را در نظر بگیرید و متناسب با بودجه خود،‌ مبلمان دلخواه خود را انتخاب نمایید. برای کاهش هزینه ها می‌توانید چند کار را انجام دهید. می‌توانید مبلمان دست دوم که البته استحکام ساختار خود را حفظ کرده باشند و ظاهرشان مناسب باشد را خریداری نمایید. دقت فرمایید که اگر ممکن است برای چند سال آینده خانه خود را تعویض کنید و دکوراسیون خانه را تغییر دهید می‌توانید از مبلمان دست دوم استفاده نمایید و بعد از نقل مکان کردن خرید مبلمان اتاق خواب نو و جدید را آغاز کنید.

خرید اینترنتی مبلمان اتاق خواب 

امروزه که رفت و آمد ها به فروشگاه‌ها و مشاهده و انتخاب تمامی انواع مبلمان اتاق خواب سخت شده است، خرید های اینترنتی بسیار رونق پیدا کرده‌اند و فروشگاه های اینترنتی با محصولات باکیفیت روی کار آمده‌اند. برای خرید اینترنتی مبلمان نیز فروشگاه دکوراسیون داخلی فاب دیزاین یکی از ارائه دهندگان انواع مبلمان اتاق خواب است که می‌توانید با مراجعه به سایت فروشگاه و مشاهده محصولات اقدام به خرید مبلمان اتاق خواب نمایید.

 

فاب دیزاین...
ما را در سایت فاب دیزاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : abaws fabdesign بازدید : 139 تاريخ : شنبه 7 خرداد 1401 ساعت: 12:15